torsdag 10 september 2009

Äta GI/LCHF ute

Det kan kännas lite knivigt att äta ute när man äter såhär. Visst, lite bökigt är det med att man måste byta bort potatis och så. Men det är nästan aldrig några problem! Fast är det bara lunch det handlar om, är sallad ett himla bra val! Idag åt jag sallad på subway när de andra åt dessa gooa sandwishar. ååh, men jag tänkte bara på vad jag EGENTLIGEN ville äta, och beställde min, supergoda, kycklingsallad!

Träning igår, gött! Vilade idag, sen blir det nog gymmet imorn igen!

väga mig imorn, hoppas på mer minus!

dagens mat;
Frukost: ett ägg och makrill (börjar bli standard..!)
Lunch: Kycklingsallad
Mellis: En avokado
Middag: Kyckling (igen..!) och stekta grönsaker
Kvällsmat: ägg och skinkostrullar

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar