tisdag 1 september 2009

Dag ett!

Ja, det började ju inte helt smärtfritt. Men varför ska det göra det lixom? Jag som vanligtvis tränar en hel del, och nu ska försöka träna ännu mer, är totalförskylld. Så ingen träning för mig inte. Tror inte de andra på gymmet gillar att jag kommer dit såhär snorig! Men det är sviter man får ta efter en underbar vecka i Kreta med alla väderomställningar som blir!

Så jag har inte varit sådär jättesugen på mat idag heller. My bad. Men lite har jag fått i mig, skriver mer om det ikväll då dela "dagens mat" kommer upp!

Min diet, eller kosthållning som faktiskt låter bättre, går ut på att äta mindre kolhydrater och mer proteiner, och mer fett. Nu i början kommer jag försöka äta så lite kolisar det bara går, och basera min mat på bara proteiner, och inte så mycket fett. Det för att riktigt kickstarta!

Mitt mål är att gå ner i vikt, såklart. Hur mycket vet jag inte precis, men sätter 10 kg som mitt mål för tillfället! :) Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar