måndag 7 september 2009

längeseen..

Usch då, inte skrivit på några dagar. Jaja. Helgen har vart fin, och i GI/LCHF stil. Förrutom glasen med vin i lördags. Jaja. sånt händer. jaja! (mitt nya uttryck? ;P) Kanske fördröjer fettförbränningen lite, men de gjorde mig inte sockersugen iallafall!

Allt har gått bra, ätit "vanlig" kolhydratsfattig mat i helgen. Allt från stek med wokade grönsaker till ägg och bacon. Ingen nöd på mig inte! Men faktiskt tycker jag det går mycket enklare i veckorna än på helgen med min kost. Kanske för att det inte är några "hinder" någonstans, utan bara vanlig tråkig vardag?

Dagens mat har iallafall blivit:
Frukost: ett ägg och en makrillsburk
Lunch: räksallad!
Middag: rökt rådjurskött med sallad och gurka
kvällsmat: de vanliga, plocktallrik

Och tränat har jag gjort idag! Äntligen kan jag köra på som vanligt. Ett bodypump-pass blev det. Med precis samma vikter som för tre veckor sedan! =) I like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar